Chytře
vymyšlený
úklid

Děkujeme, že jste si zakoupili vysavač značky Concept. Věříme, že s ním budete plně spokojeni. Jako poděkování jsme si pro vás připravili akci, díky které můžete vybraný produkt vyzkoušet po dobu 45 dní v pohodlí domova zcela zdarma. Pokud vám vysavač nebude vyhovovat můžete do 45 dnů od nákupu vrátit.

Akce se vztahuje na vysavače značky Concept VR3120, VR3110, VR2110 zakoupené od 1. září do 31. prosince 2020. A na tyčové vysavače značky Concept VP4210, VP4205, VP4170, VP6010, VP6000, VP5240, VP5241, VP5242, VP5230, VP8290, VP8291, VP4150, VP4160 zakoupené od 1. října do 31. prosince 2020

Do nabídky

Podmínkou akce je vyplnění níže uvedeného registračního formuláře nejpozději do 14 dnů od nákupu.

Bližší informace naleznete v Pravidlech marketingové akce.

Vaše údaje


Údaje o produkech

fotografie či scan ve formátu JPG, PNG, GIF, PDF, maximální velikost souboru 3 MB

Všechny údaje jsou povinné

Mohu výrobek vrátit i přes to, že jsem ho použil/a?

Ano, výrobek lze vrátit použitý, ale musí být vyčištěný (tj. kartáč zbavený vlasů,chlupů, …, vyčištěná nádoba na prach,…).

Prodlouží se mi automaticky 30 dní na vrácení v případě reklamaceo časový úsek, kdy je výrobek v procesu reklamace?

Ano

Mohu akci využít k zakoupení výrobku jako právnická osoba?

Ne. Akce smí využít pouze fyzická osoba.

Možnost vrácení do 30ti dnů se počítá ode dne doručení zboží?

30 dnů na vrácení se počítá od data zakoupení (tj. datum zdanitelného plněnína faktuře).

Náklady na vrácení hradí zákazník?

Ano, náklady na vrácení zboží hradí zákazník v plné výši.

Je problém, pokud zboží vrátím v této akci neoznačenýheslem 30 dní vyzkoušení?

Pokud přijde balík neoznačený příslušným heslem akce, servisní technikse domnívá, že se jedná o klasickou reklamaci bez udání důvodu reklamace,tudíž balík odešle zpět.

Je problém, pokud zboží vrátím nekompletní(zapomenu nějakou část přibalit)?

Lze zboží doposlat, ale je nutné v tomto případě kontaktovat pověřenouosobu touto akcí (nhudouskova@my-concept.cz) a obeznámit ji s tím,že doposíláte zbytek zboží.

Lze zboží vrátit jinou službou, než je Česká Pošta?

Bohužel nelze. Pouze osobně, nebo Českou poštou.